فایده کراس فیت

ورزش کراس فیت

فایده کراس فیت

۴ بازديد
فواید ورزش کراس فیت :
انطباق پذیری و تنفسی راحت تر:
با انجام حرکات مختلف در ورزش کراس فیت ورزشکاران قسمت هایی از بدن خود مانند رباط، ماهیچه و مفصل های خود را قدرتمند تر می کنند. تمرینات ورزشی کراس فیت با برنامه ریزی کامل محدوده ی بسیار وسیعی از ماهیچه ها و عضلات را تقویت می کند و از این رو باعث می شود فرد تعادل، قدرت، انعطاف پذیری و سلامتی و آمادگی جسمانی بهتری داشته باشد.
کاهش وزن:
در یک تحقیق در رابطه با افرادی که قصد کاهش وزن داشتند گروهی از افراد که با ورزش کراس فیت اقدام به کاهش وزن کرده بودند توانستند نتیجه ی بهتری نسبت به افرادی که از روش های دیگری برای کاهش وزن اقدام کرده بودند به دست بیاورند. به طور کلی از رابطه ی مستقیم چربی سوزی و مصرف کردن اکسیژن در کاهش وزن نمی توان غافل شد و ورزش کراس فیت نیز به عنوان یک ورزش قدرتی با میزان بالای مصرف اکسیژن در کاهش وزن افراد نتیجه ی مطلوب تری در مقایسه با دیگر ورزش ها دارد.
اکثر مردم به دلیل مشغله های کاری فراوانی که دارند زمان مناسبی برای ورزش کردن ندارند برای این دسته از افراد ما ورزش کراس فیت را پیشنهاد می کنیم. زیرا با تحقیقاتی که در رشته های ورزشی صورت گرفته است انجام ورزش هایی که زمان آنها کوتاه و با شدت بیشتری همراه است با کنترل کردن شدت آنها می توان نتایج مطلوب تری را مشاهده کرد و به تناسب اندام مورد نظر خود رسید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.