بخش های مختلف کراس فیت در منزل

۳ بازديد
بخش چهارم: شمارش از ۱۰ تا ۱ و از ۱ تا ۱۰ ===> این بخش از یک طرح مقایسه ای صعودی / نزولی استفاده می‌کند. دو حرکت را پشت سر هم انجام میدهید. در سِت اول شما ۱۰ burpees و ۱ بارفیکس خواهید داشت . دور بعدی , شما ۹ burpees و ۲ بارفیکس را خواهید داشت , و بدین ترتیب تا به آخر، یعنی در سِت آخر شما ۱ burpees انجام میدهید و ۱۰ بارفیکس.
بخش پنجم: ۱۰ ست ۲۰ تایی ===> ۱۰ دور، موارد زیر را انجام دهید : شکم کوهنوردی(۲۰ تکرار )(شکل زیر) + دراز و نشست(۲۰ تکرار ) + پرش درجا(۲۰ تکرار ) + حرکت لانگ(۲۰ تکرار )
 
مانزو: ” چه کسی نمیخواد که بالاتنه و پاهاش تراشیده باشه؟ این حرکات باعث می‌شود که شما عرق کنید و پاهایتان داغ شوند“
بخش ششم: تمرینات منظم هوازی ===> یک و نیم کیلومتر دویدن + بارفیکس(۱۰۰ تکرار) + شنا روی زمین(۲۰۰ تکرار) + پرش درجا(۳۰۰ تکرار) + یک و نیم کیلومتر دویدن
 
شما میتونین تکرارهای بین حرکات بارفیکس/شنا/پرش رو به بخشهای کوچکتر مناسب خودتان تقسیم کنید. بسیاری از ورزشکاران این چرخه را بصورت ۵ بارفیکس+۱۰ شنا+۱۵ پرش انجام میدهند و برخی دیگر نیز بصورت ۵ بارفیکس+۵ شنا+۱۵ پرش + ۵ شنا.
 
CrossFitter های حرفه ای این تمرین را با یک جلیقه به وزن ۹ کیلو انجام میدهند، اما این اختیاری است (و احتمالا برای هر کسی که تازه این تمرین را انجام می دهد، دلسرد کننده است).
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.