کراس فیت برای چه کسانی مناسب است؟

۴ بازديد
ورزش کراس فیت همچنین میتواند برای ورزشکاران دیگر نیز مفید باشد. از جمله رشته های ورزشی مکمل این رشته میتوان به ورزشکاران رشته های زیراشاره کرد:
 
وزنه برداری:
ورزشکارانی که در تمرینات وزنه برداری خود از کراس فیت هم استفاده می کنند در مقایسه با ورزشکارانی که از تمرینات عادی استفاده می کنند قدرت بدنی بیشتری دارند.
دوی سرعت:
ورزشکارانی که در رشته دوی سرعت فعالیت می کنند به دلیل اینکه باید حرکات ورزشی طولانی و پشت سر هم داشته باشند با ورزش کراس فیت و ترکیب آن با حرکات و تمرینات ورزشی عمومی میتوانند به عملکرد هرچه بیشتر و بهتر سیستم بدنی خود ،مانند ارتقا سیستم قلب و عروق و سیستم های خونرسانی خود کمک کنند.
بدنسازان و افرادی که ورزش های استقامتی انجام می دهند:
ورزشکاران رشته ی بدنسازی و ورزش های استقامتی با انجام تمرینات ورزشی مختص به رشته ی خودشان، پیشرفت آنها فقط محدود به داشتن بدنی عضلانی می شود، اما با ترکیب تمرینات کراس فیت و تقویت جنبه های مختلفی از بدنسازی مانند: استقامت، مستحکم شدن عضلات و قدرت. عضلات بدنی خود را بهبود بخشیده و پیشرفت گسترده تری خواهند شد.
ورزش هایی که با تمرینات سخت و سنگین همراه هستند:
افرادی که تمرینات سخت و سنگینی انجام می دهند معمولا به دنبال چربی سوزی و کاهش وزن هستند. با انجام همزمان این تمرینات و کراس فیت قدرت بدنی فرد افزایش می یابد و دیگر نیازی به انجام و تکرار هر روز این تمرینات سخت و سنگین نیست چرا که مکمل هم هستند و با کراس فیت از لحاظ زمانی، همزمان این تمرینات سخت و سنگین کاهش می یابد. چربی سوزی، کاهش وزن و عضلاتی قدرتمند از مزیت های سلامتی برای ورزشکاران این رشته ورزشی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.